asheghaneha
 
ashpazy

 

ثبت شركت در عمان با محمود شفيع ‌زاده وكيل رسمي دادگستري


كشور عمان كه به ليختن اشتاين خاورميانه شهرت يافته در واقع در جنوب ايران و درياي عمان، به عنوان دومين كشور پهناور عربي پس از عربستان شناخته مي‌شود و از ارزش پولي بسيار بالايي برخوردار است يعني بيشتر از دو برابر و نيم نسبت به واحد پول آمريكا. همواره طي سالهاي گذشته بارها و بارها در جلسات مختلف به موكلين تاكيد كرده ايم كه صحت اطلاعات داده شده در جلسات پرزنت و مشاوره را خودتان به زبان انگليسي در گوگل بررسي كنيد.
واحد پول عمان، ريال عماني نام دارد كه هر ريال عماني به هزار قسمت تقسيم مي شود كه هر قسمت بيسا ناميده مي شود
Omani rial Currency Description
The rial is the currency of Oman. It is divided into 1000 baisa. 
طبق توضيحات آقاي گوگل، ريال عماني سومين پول با ارزش دنيا مي باشد
The Omani rial is the worlds 3rd highest valued currency

واحد پول كشور ايالات متحده هم كه معرف حضور ميباشد. دلار آمريكا.
با يك سرچ سريع و سرانگشتي در گوگل و تايپ عبارت Omr vs Usd مي توانيم قدرت ريال عمان را در برابر قدرت دلار ايالات متحده مشاهده كنيم
آقاي گوگل به ما مي گويد كه هر احد ريال عماني دو مميز شش دهم برابر دلار ايالات متحده مي باشد مداركش هم موجود است

?«?¨?? ?´?±?©?? ?¹U??§U? 2019

حالا كه آقاي گوگل همه چيز را براي ما روشن كرد مي توانيم با يك حساب سرانگشتي ساده ساده ساده نتيجه‌گيري كنيم ثبت شركت در عمان و كسب درآمد در عمان از هر زاويه‌اي كه در نظر داشته باشيم، سودمند خواهد بود. 
اما دليل اينكه ثبت شركت در عمان مي تواند بسيار پولساز باشد چيست؟
اجازه دهيد فرض نماييم شما موفق به ثبت شركتي در عمان شده‌ايد و در حال حاضر سودي بالغ بر 1000 ريال عمان (فرض حداقل درآمد يك شركت در عمان) در ماه خواهيد داشت. يعني شركت شما در عمان به ثبت رسيده و پس از شروع به كار در كشور عمان، شركت شما در ماه هزار ريال عماني درامد دارد با توجه به اينكه هر يك ريال عمان 2.6 دلار ارزش دارد، درآمد ماهيانه شما دو هزار و ششصد دلار ايالت متحده خواهد بود. همچنين اگر بخواهيم اين مبلغ را به تومان ايران تبديل نماييم ( با احتساب 1 دلار معادل 14000 تومان) درآمد ماهيانه شركت شما مبلغي در حدود سي و شش ميليون و چهارصد هزار تومان خواهد بود!
از طرفي ديگر، موضوعي كه شايد براي شما بسيار حائز اهميت باشد، نوع كسب و كار و بيزينسي است كه قصد راه‌اندازي آن را در عمان داريد. 
به طور مثال ممكن است شما تمايل به راه‌اندازي كافي‌شاپ و يا رستوراني را در عمان داشته باشيد و يا اينكه در حوزه‌هاي واردات و صادرات كالاهاي پزشكي، مواد غذايي و يا مصالح مورد نياز ساخت و ساز مجتمع‌ها و يا مال‌ها فعاليت نماييد، به هر صورت دروازه ورود به دنياي تجارت عمان بر روي شما باز است، در حقيقت بايد بگوييم دروازه ورود به خيلي از كشورهاي مطرح دنيا از طريق ثبت شركت در عمان به روي شما باز مي شود.

در جلسات پرزنت وقتي اين قسمت را براي موكلين مختلف توضيح ميدهيم اكثر موكلين سريعا مي گويند 
{ خوب جايي كه اينقدر درامد بالا است، حتما مخارج هم بسيار بالا است}
و ما ميگوييم الزاما اينطوري نيست كمي صبر كنيد ...
اما دليل اين موضوع چيست؟
دليل اين موضوع آن است كه مردم عمان به دليل خصوصيات فرهنگي كه دارند اهل كارهاي خدماتي نيستند و كارهاي خدماتي شامل خيلي از كسب و كارها، در عمان درآمد بسيار بالايي دارد

ثبت شركت در عمان از طريق هلدينگ حقوقي، بازرگاني راديو وكالت


در ابتداي مطلب به صورت كاملا خلاصه سعي نموديم تا ديدگاه اشخاصي را كه با سرمايه‌گذاري در عمان آشنايي ندارند، وسعت ببخشيم. در بخش پيش‌رو اما قصد داريم تا در ابتدا خوانندگان را با يكي از معدود اشخاصي كه پيش از فراگير شدن سرمايه‌گذاري در عمان، اقدام به ثبت شركت در اين كشور نمود، آشنا نماييم. 
محمود شفيع‌زاده، وكيل پايه‌يك دادگستري كه مديريت هلدينگ حقوقي، بازرگاني راديو وكالت را عهده دار مي‌باشد، بيش از يك دهه است كه فعاليت خود را در عرصه‌هاي حقوقي و مهاجرتي آغاز نموده و در اين راستا نيز پرونده‌هاي موفق بسياري را به نتيجه رسانده است. محمود شفيع‌زاده همچنين از جمله اولين سرمايه‌گذاراني مي‌باشد كه موفق به ثبت شركت در عمان شده است و با برقراري ارتباط با كارگزاران عماني، پلي ارتباطي ميان سرمايه‌گذاران ايراني و بازار اقتصاد عمان ايجاد نموده است. 
از آنجايي كه در حال حاضر اقدامات بسياري از سوي موسسات گوناگون كه بعضا تعدادي از آن‌ها نيز داراي مجوز رسمي نيز نمي‌باشند، در زمينه ثبت شركت در عمان صورت مي‌پذيرد، لزوم بهره‌مندي از مشاوره يك وكيل مهاجرتي خبره و متخصص بيش از پيش افزايش مي‌يابد. ثبت شركت در عمان با محمود شفيع‌زاده از مزيت‌هاي بسياري برخوردار است كه به صورت مختصر شامل موارد ذيل مي‌شود:
? عقد قرار داد دو طرفه (سرمايه‌گذار و كارگزار) به صورت رسمي و به زبان فارسي
? انجام كل پروسه از ابتدا تا انتها توسط گروه حقوقي راديو وكالت و كارگزاران عماني
? يافتن كفيل متعهد و موجه به منظور شراكت در پروسه ثبت شركت
? اقدام به افتتاح حساب بانكي و اخذ اقامت براي شخص متقاضي ثبت شركت در عمان و خانواده ايشان
? اخذ كارت مستثمري عمان براي شخصي يا اشخاصي كه اقدام به ثبت شركت و يا سرمايه‌گذاي در عمان مي‌نمايد 
? بازگشت وجه پرداختي به شخص در صورت ايجاد هرگونه مشكل در پروسه ثبت شركت در عمان
? بهره مندي از مشاوره حقوقي و بازرگاني تيم ايراني، عماني در ايران و عمان در زمينه ورود موفق به بازار عمان و حضور مستمر در اين بازار
? بهره مندي از مشاوره براي معرفي كسب و كارها و بيزينس هاي سود ده در كشور عمان

?«?¨?? ?´?±?©?? ?¹U??§U? 2019

همچنين محمود شفيع‌زاده پيش از اقدام به هرگونه سرمايه‌گذاري در عمان، قويان توصيه مي‌نمايد از انواع ثبت شركت در عمان آگاهي داشته باشيد. با توجه به آن كه 4 دسته ثبت شركت در عمان وجود دارد و هر يك محدود به فعاليت‌هاي تجاري خاصي در عمان مي‌شوند، لذا اطلاع از شرايط و پيش نيازهاي ثبت شركت در عمان نقش بسيار مهمي را در اين زمينه ايفا مي‌كند. 
همانطور كه اشاره شد 4 نوع ثبت شركت در عمان وجود دارد كه عبارتند از:

1) ثبت شركت در عمان تحت عنوان شركت‌هاي محلي : كه سهام شخص ايراني 49 درصد و سهام شخص عماني 51 درصد مي‌باشد.
2) ثبت شركت در عمان تحت عنوان شركت‌هاي درجه يك : كه سهام شخص ايراني 70 درصد و سهام شخص عماني 30 درصد است.
3) ثبت شركت در عمان تحت عنوان شركت‌هاي ممتاز : كه سهام شخص ايراني 70 درصد و سهام شخص عماني 30 درصد خواهد بود.
4) ثبت شركت در عمان تحت عنوان شركت‌هاي مناطق آزاد : كه مالكيت 100 درصد به نام شخص ايراني تعلق مي‌گيرد.

?«?¨?? ?´?±?©?? ?¹U??§U? 2019

سخن آخر


اگر شما قصد سرمايه‌گذاري در عمان و يا ثبت شركت در اين كشور را داريد و يا حتي قصد آغاز هر نوع فعاليت بيزينسي و تجاري در عمان را داريد، پشنهاد مي‌كنيم تا در ابتدا با محمود شفيع‌زاده و تيم مجرب ايشان در گروه حقوقي، بازرگاني راديو وكالت مشاوره نماييد. 
هدف ما در اختيار قرار دادن اطلاعات درست و دقيق و مهيا نمودن شرايط مناسب براي هموطنان گرامي به منظور ثبت شركت در عمان است
همواره به ياد داشته باشيد 
صرف ثبت شركت در يك كشور خارجي، بدون بهره مندي از مشورت با وكلاي خبره و تيم متخصص در زمينه حقوقي، بازرگاني و ماركتينگ تضميني براي داشتن تجارتي موفق و پايدار براي شما نمي باشد.
براي دريافت مشاوره حضوري يا تلفني مي توانيد در روزهاي هفته از طريق تلفن 021.88705123 با ما تماس حاصل فرماييد

 


نوشته شده در تاريخ ۶ تير ۱۳۹۸ توسط عليرضا
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی