asheghaneha
 
ashpazy

رمان يك اثر نسبتا طولاني از داستان است كه به طور معمول در قالب روايت نوشته شده است و معمولا به عنوان يك كتاب منتشر مي شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولين رمان جهان معرفي شده است. انتشار كتاب هاي چاپ شده در چين منجر به ظهور رمان هاي كلاسيك چيني توسط سلسله مينگ شد .

ميگوئل د كارانتز، نويسنده دون كيشوت به عنوان اولين رمان نويس معروف اروپايي عصر مدرن مطرح مي شود.

والتر اسكات ميان رمان ها تقاوت خاصي قرار داد مثل رمان عاشقانه كه منجربه اتفاقات شگفت انگيز و غير معمولي شد .

رمان يك داستان طولاني و تخيلي است كه تجربه هاي انساني را توصيف مي كند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبك پروسس ادبي استفاده مي كند.

دانلود رمان عاشقانه

از سوي ديگر، رمان ها مي توانند واقعيت هاي اجتماعي، سياسي و شخصي يك مكان و دوره را با وضوح و جزئيات كه در آثار تاريخ پيدا نشده اند، نشان دهند.

دنياي جديدي از مد روز فردي، ديدگاه هاي شخصي، احساسات صميمي، اضطراب هاي مخفي، " رفتار" و "سر و صدا" با

رمان هاي جديد و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان رمان هاي عاشقانه را به عنوان يك رشته حماسي به عنوان رقيب كوتاه خود ديدند. با اين حال، تعريف دقيقي از تفاوت در طول اين نوع داستان به طور سنتي به اين مفهوم متصل شده‌ است كه يك رمان بايد "كليت زندگي" را در خود بگيرد.

اگر چه شكل‌هاي اوليه رمان در تعدادي از مكان‌ها يافت مي‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپايي اغلب گفته مي‌شود كه در سال ۱۶۰۵ با دن‌كيشوت آغاز شده است .

در اصل، ادبيات عاشقانه در فرانسه كهن، انگليسي - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگليسي، ايتاليايي و آلماني نوشته شده‌است. در اوايل قرن سيزدهم، رمانهاي عاشقانه به طور فزاينده‌اي به عنوان نثر نوشته مي‌شدند.

اشعار حماسي، شباهت‌هاي بسياري با رمان دارند و پيشينه رمان به رشته شعر حماسي باز مي‌گردد، هر چند كه بار ديگر به صورت يك سنت دست ‌نخورده باقي نماند.  البته شايد در اينجا از رمان ايراني يا اينكه در اصل از رمان عاشقانه ايراني هم سخني اورديم .

نثر به نحو فزاينده‌اي جذاب شد، زيرا نويسندگان را قادر مي‌ساخت تا داستان‌هاي مشهور را با تاريخ‌هاي جدي كه به طور سنتي در نثر تشكيل مي‌شد مرتبط كنند، و همچنين مي‌توانستند به راحتي ترجمه شوند.

دانلود رمان

ادبيات مردمي همچنين رمان جديد عاشقانه را به خود جلب كرد، اما با كنايه، به طور طنز آميز و كنايه آميز، نيت خود را به نمايش گذاشت.

واژه "رمان" از توليد داستان‌ هاي كوتاه، يا novella كه بخشي از فرهنگ شفاهي European در اواخر قرن نوزدهم باقي مانده‌است سرچشمه گرفته است .

 


نوشته شده در تاريخ ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ توسط عليرضا
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | پشتیبانی: وبلاگدهی آریا
 

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی